zaterdag 8 oktober 2011

Eline's Winterhuis...

Ik ga jullie achterlaten met een heel aantal foto's, geplukt van diverse websites. Allemaal ideetjes van wat je met de Eline's Winterhuis materialen kan doen. Ik neem even een blog-break, maar ben binnenkort weer terug hoor. In de tussentijd voor iedereen heel veel inspiratie en knutselplezier!!!

{I'm going to leave you with lots of inspiring ideas I found on the internet. I'm taking a short blog-break and I wish everybody lots of inspiration and craft-fun!!!}

Deze tak vol met Eline's Winterhuis-figuurtjes en de paddenstoelen-slinger zijn van My everyday Handmades:


Deze foto's vond ik op de site van Love Scrapping and More:



De Poolse Monia gebruikte de Sneeuwvlok-Creatable op een heel bijzondere en romantische manier:


Mooie voorbeelden van het blog Quilting en Holanda:


Anke van Ommen stuurde mij een mailtje met haar mooie geborduurde linnen kussen:


Annagre maakte mooie Pixel-schilderijtjes met patronen uit het nieuwe boek. Te zien op de Hyves fanpage


Peet maakte weer een juweeltje van een kaart:


En kijk eens naar dit kaartendoosje van Lenet!!!


En als laatste de mooie krans van Nicole:

14 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Wat geweldig wat er allemaal gemaakt is. Het lijkt me heerlijk om te zien dat je zoveel mensen kunt inspireren tot het maken van zoveel moois.
Gefeliciteerd met je prachtige
boek(en).
Geniet van je blogbreak.
Marja.

Zaanse Zolder zei

Wat een pracht allemaal !

Pleuntje zei

Zo dat zijn alweer hele mooie dingen. Geniet van je welverdiende blogbreak. groet Petra

Thea zei

Schitterende creaties Eline!

Groetjes Thea

Marjanne zei

wat een prachtige ideeën allemaal! Geniet van je welverdiende break!

CorianneDesign zei

Geniet van je vrije tijd meis, je hebt het zeker verdiend !! = )

Knuff Corianne

Tessa zei

Wat een ontzettend leuke verzameling van foto's: heel inspirerend!

xx Tessa

Margot zei

ik vind je winterboek helemaal te gek, maar ik heb laatst ook nog iets uit je eerste boek gemaakt:

http://handmadebymargaretha.blogspot.com/2011/10/tien-van-10.html

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke dingen allemaal!! Ik ben nog zo druk met mijn machine ;-) Het eetpapier ga ik zeker proberen! Geniet lekker van je blogbreak! Wij komen de herst / winter wel door met jouw boek!! Wat niet wil zeggen dat je zo lang 'weg' moet blijven ;-) maar je snapt het wel! Liefs, Nancy

Maia zei

Wat een prachtige ideetjes zeg!
Proficiat met je mooie boek !
Groetjes Maia

Bregit zei

Wat een superleuke ideetjes allemaal, en zo mooi gemaakt!!!
Groetjes van Bregit

Ingrid. zei

Bedankt voor het prachtige nieuwe boek dat je hebt uitgebracht ! Gistermiddag gekocht , gisteravond direct mee aan de slag gegaan . Het resultaar 3 lieve uiltjes ! Ik hoop dat er nog veel boeken van je zullen volgen ! Groetjes van Ingrid.

Mirjam zei

Hallo Eline,
Via via kom ik net op jouw blog terecht en ik vind het helemaal leuk. Dus ik ga je volgen...
Ik ga alles nog eens op mijn gemakje doorscrollen, want ik zie nu al dat ik hier heel leuke ideetjes op ga doen. Fijn!!
Ik wens je een heel fijne namiddag,
Groetjes,
Mirjam

marije zei

ben met je nieuwe stempeltjes aan de slag gegaan; http://scraphamstermarije.blogspot.com/2011/10/elines-kerststempels.html