dinsdag 13 september 2016

Winnaars kinderboekje en posters voor Marianne Design


Als eerste de twee winnaars van het kinderboekje '10, 9, 8' wat ik illustreerde. Dit zijn geworden Marleen van der Most en Irene de Mars. Beide dames hebben net een mailtje ontvangen. Van harte gefeliciteerd allebei!

Verder was ik gister op de vakbeurs Kreavak waar alle hobbygroothandels en -producenten staan. Voor de stand van Marianne Design ontwierp ik twee poster. Eén met mijn nieuwe  
pinguin en één met de Husky die binnenkort (begin oktober) als Collectable (stansmal) te koop zal zijn. Tegen die tijd geef ik natuurlijk weer een setje Collectables weg, dus houdt dit blog en mijn Facebook in de gaten! (NB de dessins en stempels die ik op deze posters gebruikte zijn ook van de nieuwe Marianne Design collectie, maar deze zijn niet door mij ontworpen.)



11 opmerkingen:

Petra L zei

Gefeliciteerd Marleen en Irene en de posters zijn schitterend leuk en vrolijk. Zoals we van je gewend zijn Eline :-)

Lieve groet, Petra

Marleen zei

Echt helemaal super dat ik een van de winnaressen van de kinderboekjes ben Eline! Echt onwijs bedankt, ik ben er heel blij mee.
Irene gefeliciteerd!
En... hierbij ook gelijk mijn complimenten voor de gave posters! Ik zag al iets van de stand voorbij komen op de twitter van Marianne Design, dus al ze al gespot. Ze zijn echt heel gaaf :D net als de nieuwe mallen.
Daar worden we weer helemaal blij van!!
Lieve groetjes, Marleen

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een prachtige posters! Hoewel het buiten over de 30 graden is, krijg ik zin in de kerst hiervan! Komt er een nieuwe pinguïn-collectable? :D Ik kan niet wachten!

Groetjes Linda

Irene zei

Ik heb je gemaild maar wil ook hier nog even bedanken Eline, ik ben er echt super super blij mee!
Ook Marleen gefeliciteerd en heel veel voorleesplezier met je mannekes gewenst. Dat wordt toch genieten met al die prachttekeningen waar zo veel op te zien en bij te vertellen is!
Je posters zijn te gek Eline en er komen dus al weer 2 enige figuurtjes bij de dierenverzameling......scrapland zal blij zijn!

Liefs, xx Irene

Elfje zei

Wat een super gave posters !!
Groetjes,
Elfje

Nancy Soetaert zei

prachtige posters Eline!
Marleen en Irene, veel (voorlees)plezier met jullie boekjes!
Nancy

Scraptastisch zei

Je boekjes zijn in goede handen gekomen Eline, dames van harte gefeliciteerd ermee! En de posters zijn keigaaf!!! OOk denk ik dat de diertjes fans niet kunnen bijna niet kunnen wachten...lol.
Fijne dag en groetjes van Gerie

Colien zei

Òh, die boekjes komen goed terecht! Proficiat, leuk voor Marleen en Irene. Je posters zijn tof, ik kijk al uit naar de nieuwe beestjes! :-)
grtz.Colien

Valerija zei

Congratulations to the winners.
Valerija xx

made by ineke zei

Echt weer zo lief!
ik MOET ze gewoon hebben!
super dat je ze weer ontworpen hebt hoor!

liefs ineke

Rimmie zei

Ik vind ze beide helemaal geweldig Eline!!!
Die hebben echt een heel groot HEB gehalte!!!
Mooi gemaakt weer!

Groetjes

Rimmie